Nieuwe website

Welkom op onze nieuwe website. Na vele jaren waren we toe aan een nieuwe website met een nieuw design.

Wellicht is het u al opgevallen maar de kleuren die in het logo van onze kerk zitten, zijn ook verwerkt in de gehele website. De paarse kleur zal zeker opvallen maar als u op een onderwerp kunt klikken, dan is dat ook een kleur uit het logo.
Let op: pagina’s van de oude website die u hebt opgeslagen zullen niet meer werken en een foutmelding geven.

Op de nieuwe website zijn alle roosters te vinden zoals: koffieschenken / crèche / bloemengroet / preekrooster etc. Op de voorpagina zullen de actuele projecten worden vermeld.

De liturgie van de kerkdiensten staan op de homepage in de paarse balk(voorpagina). Voor het meeluisteren via de kerkomroep kan ook direct geklikt worden via de homepage.

Wilt u een ruimte reserveren voor vergadering, verjaardag etc – ook dat gaat via de website. Het formulier staat onder ONZE KERK.

Heeft u vragen of opmerkingen: dat horen wij graag. Mail deze naar de redactie. Alvast dank!