Thermometer

UPDATE fondsenwerving verbouwing

We hebben ons eerste doel bereikt! Het startbedrag van € 5.000 voor de verbouwing van de ontmoetingsruimte 1) is binnen! We zijn hier natuurlijk erg blij mee. Enerzijds omdat het bedrag zo snel bij elkaar is gebracht en anderzijds ook om de betrokkenheid van iedereen bij dit hele project. Dit was o.a. zichtbaar in het organiseren van allerlei acties en het doen van giften. We merken ook dat door de verschillende acties er mooie contacten zijn ontstaan. We willen iedereen bedanken voor hun bijdrage, zowel in financiële zin als in het organiseren van allerlei acties. TOP!

1) Het plan is om de ontmoetingsruimte gezelliger in te richten en beter geschikt te maken voor allerlei activiteiten. Ook zal er een nieuwe keuken worden geplaatst zodat er straks gekookt kan worden.

Fase 2 verbouwing kerk

De fondsenwerving gaat zich de komende maanden richten op de tweede fase van de verbouwing. In deze fase willen we o.a. de kerk schilderen en de raamdecoratie vernieuwen. De investering voor dit deel van de verbouwing is voorlopig geraamd op circa € 65.000. Het doel is om als gemeente weer zelf een bedrag bij elkaar te brengen, dit keer is dit voorlopig gesteld op € 15.000.

Hoe kan ook dit bedrag bij elkaar worden gebracht?

1. Door het blijven organiseren van allerlei acties die geld opbrengen. We vinden het belangrijk dat de gemeente zoveel mogelijk betrokken wordt bij deze acties zodat ze enerzijds geld opbrengen en anderzijds bijdragen aan een versteviging van de onderlinge band.
  2. Door het geven van een financiële bijdrage. Als je van plan bent een gift te doen vermeld dan bij je gift dat het bestemd is voor de verbouwing.

Op deze op de website kun je de stand van de opbrengsten van de giften en acties volgen. Deze al iedere keer worden aangepast.

Jouw ideeën voor een actie zijn meer dan welkom!

Als je ideeën  hebt om een actie te organiseren geef dat dan door aan Herman of Marianne Smit, hun emailadres is hermansmit.01@gmail.com. Samen bekijken we dan de mogelijkheden van de actie en wanneer deze het best gehouden kan worden.

Meer informatie over verbouwingbouwplannen

Binnenkort volgt er meer informatie over de verbouwingsplannen zelf. Ook zullen er posters met sfeerimpressies worden opgehangen zodat je een beter beeld krijgt van de plannen.

De verbouwingscommissie

Created using the Donation Thermometer plugin https://wordpress.org/plugins/donation-thermometer/.€15,000Raised €0 towards the €15,000 target.€0Raised €0 towards the €15,000 target.0%

Voor de verbouwing van de ontmoetingsruimte wilden we als startkapitaal met € 5,000,=  beginnen. Dankbaar dat dit bedrag al zo snel gerealiseerd is!

Dit is al eerder op een gemeenteavond met elkaar afgesproken en ook tijdens een kerkdienst gecommuniceerd.

Er zijn al enkele acties geweest en inmiddels gestart. De opgehaalde bedragen zijn hieronder weergegeven.

Stand 25 januari 2020. De doelstelling voor fase 1 (verbouwing ontmoetingsruimte) van € 5.000,- is behaald. Dankbaar!!

Pannenkoekenactie € 505,00
Kaartenactie (545 kaarten) € 327,00