Ruimte reserveren

Hieronder kan een ruimte in ons kerkgebouw worden gereserveerd. Dit geldt ook voor mensen/organisaties die geen lid zijn van onze kerk.

Wij hebben meerdere ruimtes, zoals 2 vergaderruimten, grote ruimte voor grote gezelschappen of verenigingen, jeugdruimte. Er kan ook gebruik worden gemaakt van een beamer, projectiescherm, geluidsinstallatie. Er kan ook gebruik worden gemaakt van een complete keuken.

Kijk eerst even in de agenda op de website of de ruimte al gereserveerd is.

Als je onderstaande gegevens invult, worden deze naar de kosters gestuurd van onze kerk en krijg je bericht. Als het akkoord is komt de reservering op de agenda. De eventuele kosten en afspraken omtrent het gebruik van een ruimte worden via de koster gecommuniceerd.

LET OP!

• Ivm coronamaatregelen wordt door de kosters besloten of de aanvraag wordt geaccepteerd en ook welke ruimte gebruikt kan worden. Let ook op de 1,5 meter regel!
  • Download hier de afspraken i.v.m. corona als je een ruimte reserveer (opruimen etc). Lees deze goed door!